dinsdag 15 november 2011

30 november naar huis

Vanmiddag hadden we een patiƫntennabespreking. Ik moest om half 3 komen opdraven op het roessing en toen hadden we een gesprek van ongeveer 15 minuten. Vorige week donderdag heeft Frank al een gesprek met de arts gehad en vanmorgen hebben alle therapeuten/verpleging een overleg gehad over Frank. Hieruit is naar voren gekomen dat Frank nog wel wat onzeker is bij het doen van nieuwe oefeningen en andere dingen. Maar ook dat dit nogal wat energie vergt. Hij is soms toch nog wel moe overdag en gaat dan ook nog wel eens liggen. Vandaag was ook z'n dag...
Maar goed, ze hebben besloten dat het goed is dat hij toch nog 2 weken blijft en dan op 30 november naar huis heen kan. Hij wordt dan klinisch behandeld, wat inhoudt dat hij op een aantal dagen in de week behandelingen heeft en daarna weer naar huis kan. We zijn hier erg blij mee. Wel hoop ik dat ze rekening houden met het feit dat ik op woensdag t/m donderdag werk. Dit hebben we ook aangegeven, het zou mooi zijn als de behandelingen op ma/di plaats vinden, zodat Frank de andere dagen zijn rust kan nemen. Hij is dan alleen thuis en krijgt dan dus meer rust dan wanneer Guido er ook nog zou zijn.

Gisteren dacht ik, laat ik eens met Franks auto naar de ikea gaan. Ik wilde een opbergsysteem halen voor het speelgoed van Guido en in Franks auto zou dat waarschijnlijk beter passen dan in die van mij. Op de snelweg begint er in 1 keer iets te piepen en het lampje stop te branden!!!! Fijn heb ik weer. Dus 1e afslag bij Hengelo er direct afgegaan en daar de auto in de berm gezet. ANWB gebeld, want ik zag op laatst dat de temperatuurmeter omhoog ging en in het rood stond (van de koelvloeistof). Toen ik voor de auto ging kijken lag er al een hele plas water onder, fijn...... maar niet heus. Nadat ik de ANWB aan de lijn heb gehad heb ik Kitty gebeld om te vragen of zij Guido opwilde halen. Zodat ik niet met hem zo lang in de kou hoefde te wachten. Gelukkig had zo niets te doen en stond ze zo bij mij in Hengelo. Guido meegenomen naar haar huis. Niet heel veel later kwam dan ook de man van de ANWB eraan. Hij kijken, tja radiator waarschijnlijk stuk, auto starten.... wilde ook niet meer!!! Maar daarna wel weer. Hij heeft water bijgevuld en met hem achter mijn aan rijdend zijn we naar de garage terug in Enschede gegaan. Gelukkig was er onderweg niets aan de hand, maar fijn rijden was het zeker niet. Bij de garage auto afgeleverd en de man van de ANWB heeft mij netjes thuis afgezet. Toen ben ik lopend met kinderwagen naar Kitty gegaan om Guido om te halen. Had zij ook voor ons al eten gekookt, och wat fijn. Dus hebben we daar gegeten en zijn na de koffie naar huis gegaan. Heel fijn dat er op z'n moment met je mee wordt gedacht, dank je wel meid.

Gelukkig valt de schade mee, maar dit kon ik er toch echt even niet bij hebben. Wat balen zeg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten