donderdag 19 januari 2012

bedrijfsfilm Het Roessingh

Tijdens mijn laatste sportsessie op het Roessing, bleek de begeleider de nieuwste bedrijfsfilm van het Roessingh aan het kijken. Als je kennis wilt maken met het Roessingh (van een veilige afstand), kijk dan op http://www.roessingh.nl/bedrijfsfilm. Via de keuzebalk onder de film, kun je (na wat oefening waarschijnlijk) de optie CVA kiezen. Je zult dan een groot aantal mensen voorbij zien komen met wie ik tijdens mijn verblijf in het Roessingh vrijwel dagelijks omgang heb gehad. Ook krijg je enigszins een indruk van mijn leven tijdens het verblijf daar.

Gelukkig gaat het op dit moment zeer goed. Er zijn op dit moment nog maar weinig restverschijnselen over waar ik last van heb. Mijn zere linker been doet gelukkig al veel minder zeer en ook de duizeligheid neemt af. Morgen, vrijdag dus, volg ik een rijles via het Roessingh. Met een beetje geluk mag ik dus zeer spoedig weer rijden. Al hebben we al wel gemerkt dat de accu van mijn auto leeg is..... Even een accupool loshalen was misschien verstandig geweest, maar op dat moment is dat wel het laatste waar je aan denkt.

Op 2 februari staat er een poli-afspraak gepland om de (goede) uitslag van de laatste MRI te bespreken. Ook kan ik dan nog een aantal vragen die ik nog heb, stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten