maandag 16 januari 2012

Uitslag van de MRI

Vandaag zou het Blue Monday zijn, de meest deprimerende dag van het jaar. Uitgerekend de dag dat ik uitslag van de nieuwe MRI-scan zou krijgen. Om 2 uur zou ik gebeld worden door de neuroloog. Een neuroloog overigens waar ik naar mijn weten nog nooit geen contact mee heb gehad... Al ruim voor 2 uur kreeg ik het verlossende telefoontje. De onregelmatigheden die op de eerste scan zichtbaar waren, de scheur in de wand van het bloedvat, waren niet langer zichtbaar!! Alles is dus weer normaal.
Ik had een lijst met vragen klaar liggen voor de neuroloog, maar ze stelde zelf al voor om nog een poli-afspraak te maken om verder te praten over de uitslag. Dat leek mijzelf sowieso al een veel beter plan, dus ik heb mijn vragen nog meer even bewaard. Des te handiger omdat mijn stem erg slecht is vanwege een verkoudheid. Mogelijk hoef ik in de toekomst zelfs de Ascal (bloedverdunner) niet meer te slikken. Prettig uiteraard, maar zolang ze mijn geen duidelijkheid over de oorzaak kunnen geven, wil ik daar nog wel een gesprekje over voeren.

Het zonnetje schijnt, ik ben weer "gezond"verklaart. Wat een heerlijke dag!!! Niets geen Blue Monday!
Verschillende emoties razen door mijn lichaam. Ik denk dat ik zo maar even een stukje ga wandelen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig nieuws Frank!!! Geniet van deze waanzinnig mooie Blue Monday :-)!

    Liefs
    Daan & the boys

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je!! Ik hoop dat je ook nog antwoord krijgt op je vragen.
    Veel groetjes uit Drenthe!
    Greetje

    BeantwoordenVerwijderen