donderdag 20 oktober 2011

een berichtje van mijzelf

Hierbij het eerste blog dat ik zelf schrijf. Zoals jullie gelezen zullen hebben ben ik weer thuis.
Het is heerlijk om weer thuis te zijn, hoewel het in het ziekenhuis eigenlijk toch best gezellig was. Voor velen zal dit waarschijnlijk moeilijk te begrijpen zijn.
In ieder geval kan ik nu iedereen persoonlijk bedanken voor alle kaartjes en steun. Dat doet me echt goed! Op dit moment ben ik in afwachting van opname in het Roessingh. Het is nog onduidelijk hoe lang ik daar intern zal moeten blijven. Als een interne opname nog wel eens noodzakelijk is. Het lopen gaat nog niet super, maar wel steeds beter. Alleen zodra ik 's ochtends uit bed kom, moet ik erg goed opletten, want dan wil ik nog wel eens omrollen. Het zien blijft ook problematisch. Regelmatig moet ik nog 1 brilleglas afplakken om me te kunnen focussen. Soms probeer ik het wel een tijd zonder, maar vaak levert dat na enige tijd een behoorlijke hoofdpijn op. Ik merk ook dat ik erg snel duizelig word als ik bij Sylvia in de auto zit. En nee, dit komt niet door haar rijstijl ;) Zelf rijden is dan ook absoluut nog geen optie, zelfs al zou het mogen. Daarnaast is mijn stem nog steeds niet optimaal. Reden dan ook dat ik bij voorkeur geen telefoon beantwoord. Gisteren werd er meerdere keren gebeld, waardoor mijn stem bijna totaal verloren ging. Daarom heb ik later de telefoon laten rinkelen.
Ik verwacht dat nagenoeg alle huidige problemen uiteindelijk op zullen lossen, maar tot die tijd blijft het rustig aan doen helaas.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Schat,

    wat fijn om nu een berichtje van jezelf te lezen.
    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frank,
    Super dat je zelf iets op jullie blog kunt zetten!
    Zoals je zelf al schrijft: rustig aan, het komt goed!

    Ik wens je alle geduld! En beterschap!!

    Groetjes
    Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frank,
    Vreemd om zo contact te hebben, meestal hebben we contact via de mail als ik de uren niet op regel heb;) Maar fijn om te lezen dat je weer thuis bent en het zo oppakt samen met je gezin!! Ik heb veel respect voor jou en je vrouw!
    Ik wil je dan ook vanuit Veenoord heel veel beterschap toewensen!! een hartelijke groet van
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je thuis bent en je eigen verhaal opschrijft! Heel veel succes bij het herstel! Dit gaat absoluut lukken!
    Fijn dat je nu weer heerlijk van je gezin kan genieten! Gaat helemaal goed komen, weet ik zeker!

    Lieve groetjes van Anouk

    BeantwoordenVerwijderen