maandag 10 oktober 2011

Eindelijk MRI

Vanmorgen niet gebeld met de afdeling maar Frank zelf een sms gestuurd. Hij geeft aan goed geslapen te hebben en "gewerkt" te hebben aan een andere slikreflex (geen idee dat er meerdere zijn!!), maar dat dit nog geen routine is en dus lastig blijft. Eindelijk bericht van de MRI, vindt vandaag plaats om half 12 (zo dus). Uitslag duurt natuurlijk weer even, maar goed dan heeft het tenminste plaats gevonden. En hij is erg blij, want hij mag aan de koffie, echte verdikte koffie geeft hij aan. Hij vond het erg lekker en is volgens mij erg blij dat hij weer iets mag hebben. Dan heb je weer eens een andere smaak in de mond. Allemaal erg positief nieuws, fijn.

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een goed nieuws! Stapje voor stapje vooruit. Zolang het maar geen stapje achteruit is gaat het allemaal goedkomen! Ik ben echt superblij voor jullie en ga vet duimen voor een goede uitslag van de MRI. Een hele dikke knuffel voor jullie alledrie! Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en natuurlijk ook van Dolf en de boys!!! Op een of andere manier kon ik niet onder ons eigen account inloggen ... dan maar ff anoniem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia,

    Goed om te horen dat het iets beter gaat. Je zult wel behoorlijk geschrokken zijn. We kennen elkaar niet, maar ik werk bij Nijhof Wassink.
    Ik wens jullie het allerbeste toe en blijf jullie via weblog volgen.
    Jean-Pierre Wander

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sylvia, ik volg jullie blog al een paar dagen.
    Fijn dat er iets positiefs te melden is!
    Veel groetjes aan Frank!
    Ik blijf je blog volgen en wens jullie alle sterkte en beterschap!
    Groetjes
    Greetje Janssen
    Collega van Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sylvia,
    We zijn gister behoorlijk geschrokken van je briefje. Wat een ellendige toestand! We wensen jullie heel veel sterkte en als de buuv ergens mee kan helpen, aarzel niet aan te bellen.
    Groetjes, Sandra & Jesse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sylvia,

    Wat goed dat je een blog bijhoudt! Iedereen zal wel ontzettend geschrokken zijn! Volgens mij ben je een goede steun voor Frank, wat ik zo lees! Dat is belangrijk. Samen ben je sterker! De laatste dagen goede berichten gelezen. Super! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met Frank, hij is sterk en met jou aan zijn zij en de kleine Guido in zijn hoofd kan het alleen maar goed komen!

    Heel veel sterkte voor jou en voor Frank! Doe je Frank de groeten van mij en wens hem heel veel sterkte!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen