vrijdag 7 oktober 2011

iets vooruitgang

Heb vanmorgen om kwart voor 7 nog even gebeld met het ziekenhuis. Frank heeft gisterenavond een sonde gekregen en daar hebben ze wat karnemelk ingespoten, is ook om de maag te beschermen en het tot rust te laten komen. Wel grappig dat ze karnemelk gebruiken, want hier houd Frank niet van, maar nu proeft hij het niet. Ook heeft hij paracetamol gehad. Toen ik gister wegging vond ik dat hij warm was, hij vertelde me dat hij later op de avond ook 39 graden had, dus ja warm... Op het moment dit ik de afdeling belde was hij net bezig om mij een sms te sturen. De duizeligheid en het dubbelzien was in de loop van de nacht ook weggetrokken. Al kreeg hij tijdens het telefoongesprek wel weer last van dubbelzien, hij dacht zelf dat het ook met de vermoeidheid te maken had. Ook vannacht hebben hem steeds weer gecontroleerd, maar nu wel om de 2 uur. Hij gaf zelf aan dat hij tussendoor wel heeft geslapen en soms wakker schrok als Bianca binnenkwam. Gisterenavond schijnen ze ook nog bloed te hebben geprikt, vanmorgen om half 9 gaan ze nog een keer prikken. Daarna krijgt hij weer een beetje voeding door de sonde.

Ik heb een zere kop, maar ook dat zal wel door de vermoeidheid komen. Al heb ik goed geslapen vannacht. Ga zo werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten