donderdag 13 oktober 2011

Roessingh

Vanmorgen ben ik weer naar mijn werk gegaan, gelukkig ging het vandaag al veel beter dan gisteren. Al kon ik het nog niet de hele dag volhouden. Van mijn collega's heb ik een hele mooie bos bloemen gekregen, om even een hart onder de riem te steken. Echt heel fijn.


In de loop van de ochtend kreeg ik van Frank het bericht dat zijn dag iets minder is begonnen. Hij had vanmorgen wat meer last van evenwichtsproblemen en lopen ging ook wat slechter en had hij weer hoofdpijn. In de loop van de dag is dit allemaal beter geworden. Bericht van het Roessingh is er ook, plaatsing zal plaats vinden op 25 oktober..... de verpleging vind dat dat nog veel te lang duurt en gaat proberen om hem daar toch eerder te krijgen, we wachten dus maar weer rustig af.

Eten gaat ook beter, Frank heeft vandaag zelf gewoon brood gehad en dit ging erg goed. Hij hoeft dus nu geen pap meer, tenzij die dat natuurlijk zelf wil. Warm eten is nog wel gepureerd. Het dubbelzien is nog steeds niet over en daarom is nu al een paar dagen 1 oog afgeplakt (nou ja de bril is afgedekt), elke dag ander oog. Hierdoor gaat het veel beter, al is het wel zo dat als hij het linkeroog heeft afgeplakt het rechteroog er veel meer moeite mee heeft dan andersom. Frank gaf aan dat zijn rechteroog gisterenavond nogal rood was.... Mocht het dubbelzien nog lang aanhouden dan willen ze er een oogarts na laten te kijken en wellicht dat hij dan een aangepaste bril krijgt.

Papa en Guido samen in de rolstoel!!

Gistermiddag ben ik met Guido bij Frank geweest, ik heb ze samen in de rolstoel gezet en zo zijn we naar beneden gegaan...


1 opmerking:

  1. Wat een gave bos bloemen :-) en wat een leuke foto van je twee mannen. Fijn dat hij lekker even mee mag. Wat meer bewegingsvrijheid doet jullie alledrie goed.
    25 okt klinkt idd ver weg. Hopelijk kunnen ze vanuit de verpleging wat regelen.

    Fijn weekend alvast. We bellen nog even!

    Liefs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen