zaterdag 8 oktober 2011

Vanmorgen nog weer gebeld naar de afdeling. De nachtzuster gaf aan dat ze vond dat de hik nu met langere tussenpozen kwam, de medicijnen zullen inmiddels hiervoor hun werk aan het doen zijn. Dit had bijna 24 uur nodig om te gaan werken helaas. Zij vond ook dat Frank zijn stem veel beter klonk dan donderdag toen ze hem voor het laatst had gezien, dit was mij en anderen ook al opgevallen. Hij had vannacht en vanmorgenvroeg nog wel weer wat verhoging gehad en heeft hier ook paracetamol voorgekregen, dit is dan tevens ook voor de hoofdpijn en zere ribben. De hoofdpijn was vannacht dragelijk, maar dat zal dan ook door de paracetamol komen. Daarna heb ik Frank zelf nog even aan de telefoon gehad, hij vond dat ik er vroeg bij was. Maar dit is een vrij standaard tijd in het weekend, want Guido is optijd wakker. Guido moest erg lachen toen hij Frank hoorde.... Zijn stem was nu weer wat aan de heze kant vond ik en dat gaf hij zelf ook wel aan, heeft er wellicht ook mee te maken dat hij nog niet zo lang wakker was. Straks om 11 uur ga ik er weer naar toe en Guido gaat mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten